Budżet partycypacyjny Warszawa 2015

Artykuły: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | 201-220 | 221-240 | 241-260 | 261-280 | 281-300 | 301-320 | 321-340 | 341-360 | 361-380 | 381-400 | 401-420 | 421-440 | 441-460 | 461-480 | 481-500 | 501-520 | 521-540 | 541-560 | 561-580 | 581-600 | 601-620 | 621-640 | 641-660 | 661-667

Stojaki stanęły przy bielańskim ratuszu

Oczekiwanie na wygodne stojaki rowerowe pod bielańskim ratuszem trwało na tyle długo, że zdążyłem poświęcić mu dwa artykuły (pod koniec roku 2014 i 2015 ). W końcu się pojawiły, w kwietniu 2017 r., co warto odnotować podsumowując miniony... »

Stojaki stanęły przy bielańskim ratuszu

Oczekiwanie na wygodne stojaki rowerowe pod bielańskim ratuszem trwało na tyle długo, że zdążyłem poświęcić mu dwa artykuły (pod koniec roku 2014 i 2015 ). W końcu się pojawiły, w kwietniu 2017 r., co warto odnotować podsumowując miniony... »

Dwunożne łosie przy trasie S8 – część II, ul. Powstańców Śląskich

Kto nie ma w głowie, ten ma w nogach – głosi znane przysłowie. Często można doświadczyć jego słuszności, jednak nie sprawdza się w polskim drogownictwie, gdzie braki w głowach projektantów muszą nadrabiać nogami nie oni, lecz piesi... »

Kto oszukuje w budżecie partycypacyjnym? Skarga na burmistrza Mokotowa

Do: Wydział Skarg i Wniosków Gabinetu Prezydenta ul. Senatorska 27 00-099 Warszawa Szanowna Pani Prezydent, Na podstawie art. 227 Kodeksu postępowania administracyjnego składam skargę na Pana Bogdana Olesińskiego, burmistrza dzielnicy... »

Kto oszukuje w budżecie partycypacyjnym? Skarga na burmistrza Mokotowa

Do: Wydział Skarg i Wniosków Gabinetu Prezydenta ul. Senatorska 27 00-099 Warszawa Szanowna Pani Prezydent, Na podstawie art. 227 Kodeksu postępowania administracyjnego składam skargę na Pana Bogdana Olesińskiego, burmistrza dzielnicy... »

Kto oszukuje w budżecie partycypacyjnym? Skarga na burmistrza Mokotowa

Do: Wydział Skarg i Wniosków Gabinetu Prezydenta ul. Senatorska 27 00-099 Warszawa Szanowna Pani Prezydent, Na podstawie art. 227 Kodeksu postępowania administracyjnego składam skargę na Pana Bogdana Olesińskiego, burmistrza dzielnicy... »

Bielański Budżet Manipulacyjny

W ostatniej edycji BP bielańscy urzędnicy bezprawnie odrzucili dopuszczenie ruchu rowerów pod prąd , ponieważ ich zdaniem skutkowałoby ubytkiem miejsc parkingowych. Jednocześnie dopuścili do głosowania projekt budowy ok. 40 miejsc... »

Bielański Budżet Manipulacyjny

W ostatniej edycji BP bielańscy urzędnicy bezprawnie odrzucili dopuszczenie ruchu rowerów pod prąd , ponieważ ich zdaniem skutkowałoby ubytkiem miejsc parkingowych. Jednocześnie dopuścili do głosowania projekt budowy ok. 40 miejsc... »

Bielański Budżet Manipulacyjny

W ostatniej edycji BP bielańscy urzędnicy bezprawnie odrzucili dopuszczenie ruchu rowerów pod prąd , ponieważ ich zdaniem skutkowałoby ubytkiem miejsc parkingowych. Jednocześnie dopuścili do głosowania projekt budowy ok. 40 miejsc... »

Bielański Budżet Manipulacyjny

W ostatniej edycji BP bielańscy urzędnicy bezprawnie odrzucili dopuszczenie ruchu rowerów pod prąd , ponieważ ich zdaniem skutkowałoby ubytkiem miejsc parkingowych. Jednocześnie dopuścili do głosowania projekt budowy ok. 40 miejsc... »

Bielański Budżet Manipulacyjny

W ostatniej edycji BP bielańscy urzędnicy bezprawnie odrzucili dopuszczenie ruchu rowerów pod prąd , ponieważ ich zdaniem skutkowałoby ubytkiem miejsc parkingowych. Jednocześnie dopuścili do głosowania projekt budowy ok. 40 miejsc... »

Bielański Budżet Manipulacyjny

W ostatniej edycji BP bielańscy urzędnicy bezprawnie odrzucili dopuszczenie ruchu rowerów pod prąd , ponieważ ich zdaniem skutkowałoby ubytkiem miejsc parkingowych. Jednocześnie dopuścili do głosowania projekt budowy ok. 40 miejsc... »

150 km/h między osiedlami. Co wynika z audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego al. Reymonta?

W maju 2015 r. szerokim echem odbił się śmiertelny wypadek na przejściu dla pieszych przez al. Reymonta , nie pierwszy i nie ostatni, którego pośrednich przyczyn można upatrywać w megalomanii władz Bielan i Warszawy i lekceważeniu strony... »

150 km/h między osiedlami. Co wynika z audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego al. Reymonta?

W maju 2015 r. szerokim echem odbił się śmiertelny wypadek na przejściu dla pieszych przez al. Reymonta , nie pierwszy i nie ostatni, którego pośrednich przyczyn można upatrywać w megalomanii władz Bielan i Warszawy i lekceważeniu strony... »

150 km/h między osiedlami. Co wynika z audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego al. Reymonta?

W maju 2015 r. szerokim echem odbił się śmiertelny wypadek na przejściu dla pieszych przez al. Reymonta , nie pierwszy i nie ostatni, którego pośrednich przyczyn można upatrywać w megalomanii władz Bielan i Warszawy i lekceważeniu strony... »

150 km/h między osiedlami. Co wynika z audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego al. Reymonta?

W maju 2015 r. szerokim echem odbił się śmiertelny wypadek na przejściu dla pieszych przez al. Reymonta , nie pierwszy i nie ostatni, którego pośrednich przyczyn można upatrywać w megalomanii władz Bielan i Warszawy i lekceważeniu strony... »

150 km/h między osiedlami. Co wynika z audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego al. Reymonta?

W maju 2015 r. szerokim echem odbił się śmiertelny wypadek na przejściu dla pieszych przez al. Reymonta , nie pierwszy i nie ostatni, którego pośrednich przyczyn można upatrywać w megalomanii władz Bielan i Warszawy i lekceważeniu strony... »

150 km/h między osiedlami. Co wynika z audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego al. Reymonta?

W maju 2015 r. szerokim echem odbił się śmiertelny wypadek na przejściu dla pieszych przez al. Reymonta , nie pierwszy i nie ostatni, którego pośrednich przyczyn można upatrywać w megalomanii władz Bielan i Warszawy i lekceważeniu strony... »

150 km/h między osiedlami. Co wynika z audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego al. Reymonta?

W maju 2015 r. szerokim echem odbił się śmiertelny wypadek na przejściu dla pieszych przez al. Reymonta , nie pierwszy i nie ostatni, którego pośrednich przyczyn można upatrywać w megalomanii władz Bielan i Warszawy i lekceważeniu strony... »

150 km/h między osiedlami. Co wynika z audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego al. Reymonta?

W maju 2015 r. szerokim echem odbił się śmiertelny wypadek na przejściu dla pieszych przez al. Reymonta , nie pierwszy i nie ostatni, którego pośrednich przyczyn można upatrywać w megalomanii władz Bielan i Warszawy i lekceważeniu strony... »

Artykuły: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | 201-220 | 221-240 | 241-260 | 261-280 | 281-300 | 301-320 | 321-340 | 341-360 | 361-380 | 381-400 | 401-420 | 421-440 | 441-460 | 461-480 | 481-500 | 501-520 | 521-540 | 541-560 | 561-580 | 581-600 | 601-620 | 621-640 | 641-660 | 661-667